İşlem Rehberi

ARADIĞIM ÜRÜNE NASIL ULAŞABİLİRİM?
Web sitemizin ana sayfasında sol üst köşede yer alan arama alanına ürünün adını veya kodunu yazarak ya da kategori sayfaları aracılığıyla istediğin ürün gruplarına/ürüne kolayca ulaşabilirsin. Kategori içlerinde sol tarafta bulunan filtreleme butonlarını kullanarak arama sürecini destekleyebilirsin.

Her bir ürün için ürün detay sayfasında, ürünün en az bir görseli, adı, rengi, KDV dahil birim fiyatı, malzeme bilgisi ve ürüne ait diğer ek bilgiler yer alır.

NASIL ALIŞVERİŞ YAPABİLİRİM?
Alışveriş sırasında seçtiğin ürünleri “SEPETE EKLE” butonuna basarak sepete ekleyebilirsin. Sepetine ürün eklediğinde ekranın sağ tarafında bir ekran açılır. Alışverişe devam etmek istiyorsan bu ekranı sağ üst köşeden kapatabilir, yepyeni ürünler keşfederek sepetine eklemeye devam edebilirsin. Siparişini tamamlamak istiyorsan, sepet ekranının altındaki "SEPETİNİ GÖRÜNTÜLE" butonuna tıklayarak sepet sayfasına geçiş yapabilirsin.

Ödeme işleminden önce, üye isen üye girişi yaparak kayıtlı bilgilerini kullanabilirsin. Üye olman durumunda kaydettiğin adreslerini kullanarak tüm alışverişlerinde daha hızlı bir deneyimin keyfini çıkarabilirsin.

Üye olmak istemiyorsan, sepet sayfasında “ÜYE OLMADAN DEVAM ET” butonuna tıklayarak son adıma gelebilir; bu adımda yalnızca mail adresini, teslimat ve ödeme bilgilerini girerek alışverişini tamamlayabilirsin.

SİPARİŞİMİ NASIL TAMAMLARIM?
Siparişini tamamlayabilmek için sepet sayfasında yer alan “Ön Bilgilendirme Formu’nu okudum, onaylıyorum.”, “Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni okudum, onaylıyorum.” ve “Kişisel verilerimin Sebago Yacht Club Açık Rıza Metni’nde belirtilen amaçlarla işlenmesine ve yurt dışına aktarılmasına açık rıza veriyorum.” notlarının hemen yanındaki kutucuğa işaret koymalısın.  Üyeliksiz alışverişini tamamlamak istiyorsan yukarıda belirtilen metinlere ek olarak KVKK Aydınlatma Metni’ni de aynı alandan işaretlemen gereklidir. Bu belgelerin içeriklerine üzerine tıklayarak ulaşabilir ve okuyabilirsin.

Bu izinleri verdikten sonra siparişi tamamlama süreci iki aşamadan oluşmaktadır; Sipariş Adres ve Ödeme Bilgileri ile Ödeme Onayı.

Sipariş Adres ve Ödeme Bilgileri ekranında adres ve ödeme bilgilerini girebilirsin. Farklı fatura ve teslimat adresleri kullanmak istersen, kart bilgilerinin alt kısmında yer alan “Fatura Adresi Olarak Kargo Adresini Kullan” kutucuğunu kaldırarak açılan fatura adresi alanına fatura adresi bilgilerini girmen gerekmektedir.

Eğer 3D Güvenlik ile ödeme yapmak istiyorsan 3D Güvenlik Sayfasına yönlendirilirsin. Ödeme aşamasını tamamlamak için cep telefonuna gelen tek kullanımlık 3D güvenlik şifresini girmelisin. Ayrıca Sebago.com.tr internet sitemizde ödeme işlemini kredi kartı ya da debit kart ile gerçekleştirebilirsin.

Adres ve Ödeme Bilgileri’nin olduğu ekranın sağ tarafında aynı zamanda sepet özetini (sepetindeki tüm ürünlere ait birim fiyat, adet, toplam alışveriş tutarı) görüntüleyebilirsin. Bu aşamadayken, siparişinle ilgili bir değişiklik yapmak istersen tarayıcının geri butonu ile önceki sayfalara dönebilir ve dilediğin değişiklikleri yapabilirsin.

Adres ve Ödeme bilgilerini tamamladıktan sonra, ödeme işlemini tamamlayabilmek için “Şimdi Öde” butonunu tıklayabilirsin.

Ödeme aşaması başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra sipariş numarası ve sipariş özetinin bulunduğu bir e-posta iletilir. Eğer web sitemize üye isen “Hesabım” sayfasındaki “Sipariş Geçmişi” bölümünden siparişinle ilgili detayları görüntüleyebilirsin.

SİPARİŞ SIRASINDA DEĞİŞİKLİKLER
Siparişin tamamlanmadan önce, girdiğin verilerin doğruluğunu kontrol edebilmen amacıyla sipariş özetin, alışveriş sepetini onaylaman akabinde yönlendirileceğin adres ve ödeme seçenekleri ekranında sağ tarafta gösterilecektir. Sipariş vermekten vazgeçtiğin durumda dilersen sayfanın en üstünde yer alan “Sebago Türkiye” yazısına tıklayıp ana sayfamıza dönebilir veya tarayıcıdan çıkış yapabilirsin.

SÖZLEŞMELERİN SAKLANMASI
İşlemin tamamlanmadan önce bilgine sunulacak Mesafeli Satış Sözleşmesi'ni 3 yıl boyunca saklayacağız.

Satış tamamlandıktan sonra Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne “Gözalan Mağazacılık” aracılığı ile 0850 201 79 31 numaralı çağrı merkezimiz veya musterihizmetleri@sebago.com.tr mail adresi üzerinden ulaşman mümkün olacaktır.

SİPARİŞİMİN TESLİMİNİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?
Eğer üye girişi yaparak internet alışverişini yaptıysan “Siparişlerim” bölümünden siparişinin güncel durumunu takip edebilirsin.

Üye olmadan alışveriş yaptıysan alışverişin tamamlandıktan sonra gönderilen e-postada bulunan sipariş numarası ile Kargo Takibi bölümünden siparişinin son durumunu takip edebilirsin.

GEREKLİ OLMASI HALİNDE İPTAL DEĞİŞİM VE İADE SÜREÇLERİNİ NASIL GERÇEKLEŞTİREBİLİRİM?
İşleme alınmamış olan siparişin iptali için 0850 201 79 31 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı araman veya web sitemizde bulunan İletişim Formu’nu doldurarak tarafımıza e-posta göndermen gerekmektedir.

SİPARİŞİM ONAYLANMIŞ, YİNE DE İPTAL ETMEK İSTİYORUM, NE YAPMALIYIM?
Siparişin henüz kargoya verilmemişse 0850 201 79 31 numaralı müşteri hizmetleri hattımızı araman veya web sitemizde bulunan İletişim Formu’nu doldurarak tarafımıza e-posta göndermen gerekmektedir.

Siparişin kargoya verilmiş ancak sen siparişini henüz teslim almadan önce iade etmeye karar verdiysen, ürünün sana ulaşmasını bekleyip, ürün geldiğinde paketi teslim almadan ve paketi açmadan aynı kargo ile geri göndermen gerekmektedir. Bu halde yine yukarıdaki yöntemler ile iade talebini bize bildirmelisin.

SİPARİŞİ TESLİM ALTINDAN SONRA NASIL İADE EDEBİLİRİM?
Siparişini teslim aldıktan ve paketi açtıktan sonra, iade etmeye karar verirsen, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili mevzuata göre, “Cayma Hakkı” ürünü teslim aldığın günden başlayarak 30 (otuz) gün içerisinde kullanılmalıdır. Cayma Hakkı’nı kullanmaya yönelik taleplerini yöntemler ile bize bildirebilirsin. Aşağıdaki adımları izleyerek kolaylıkla iadeni gerçekleştirebilirsin:

1-   Faturanın altında bulunan iade bölümüne iade sebebini ve iade detaylarını yazmanı önemle rica ederiz. Eğer faturan yoksa; sevk/taşıma irsaliyesi ile birlikte boş bir kâğıda ürün/ürünlerinle ilgili talebini yazabilirsin.
2-   Faturanı, iade etmek istediğin ürünlerle beraber siparişinin gönderildiğine benzer bir poşet veya kutuya yerleştirmelisin.
Adres niteliği taşıyan alıcı firma kodumuzu Yurtiçi Kargo 1121832041 olarak paketin üzerine yazmalısın. İade paketini herhangi bir Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsin.
3-   Çoklu kampanyadan yararlanılarak oluşturulan siparişlerde, iade talebinde bulunulduğunda; adet bilgisine göre kampanya yeniden düzenlenmektedir.

Cayma Hakkı’nızı Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde gösterildiği şekilde kullanabilirsin.

İaden, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan “Cayma Hakkı” ve “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” maddelerine uygun olmalıdır.

İADE SIRASINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER NELERDİR?

Ürünün iade edilebilmesi için tahrip edilmemiş, paketi hasar görmemiş, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması gerekmektedir. İade edeceğin ürün, orijinal kutusu ve ürünün ambalajı (koruma bandı), eksiksiz ve hasarsız olmalıdır. Ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve sağlam bir şekilde kargolanmasını sağlayacak koruma ambalajları ve varsa Ürün ile birlikte hediye edilen diğer ürünler ile birlikte ürünün orijinal faturasıyla birlikte gönderilmesi gerekmektedir.

Faturasız iadeler kabul edilmez.
İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri, iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

SİPARİŞİM EKSİK GELDİYSE NE YAPMALIYIM?
Standart olarak, siparişin paketlenmeden ve kargoya teslim edilmeden önce kontrol edilmektedir. Bununla birlikte, kargoyu kontrol edip imzalayarak teslim alman ve teslim anında bir eksiklik ve yanlışlık fark etmen halinde kargo görevlisine tutanak tutturup kargoyu iade etmen mümkündür.

SİPARİŞİM HASARLI GELDİYSE NE YAPMALIYIM?
Taşınma ambalajı ve kutusu zarar görmüş kargolar için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturman gerekmektedir.

Tüm sorularını ve şikayetlerini web sitemizdeki İletişim Formu aracılığı ile bize iletebilirsin.

NASIL ÜYE OLABİLİRİM?
www.sebago.com.tr’ye üye olmak için sitemizin sağ üst köşesinde bulunan üyelik ikonu butonuna tıklamalısın. Açılacak pencerede yer alan Hesap Oluştur kısmına tıklayarak İsim, Soyisim, E-posta, Şifre, Telefon No. alanlarını eksiksiz doldurmalısın.

Üyelik sürecinin tamamlanması için Sebago Yacht Club Üyelik Sözleşmesi ve Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metni onay kutucuklarını işaretleyip “Oluştur” butonuna tıklaman yeterlidir.

Eğer yeni ürünlerimiz, kampanyalarımız ve etkinliklerimiz hakkında bizden haber almak istiyorsan, form altında yer alan seçenekler ile iletişim kanalı tercihin doğrultusunda ticari elektronik ileti onay tercihlerini belirtebilirsin. Ayrıca kişiselleştirilmiş pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesine izin vermen halinde yine form altında yer alan “Kişisel Verilerimin Kişiselleştirilmiş Pazarlama faaliyetleri amacıyla işlenmesine Açık Rıza veriyorum” seçeneğini işaretleyebilirsin. Ticari elektronik ileti gönderimi ve kişisel verilerinin işlenmesine ilişkin tercihlerini “Hesabım” bölümünden her zaman düzenleyebilirsin.

Ana sayfanın sağ üst köşesinde yer alan “Hesabım” bölümünün üzerine tıkladığında açılan penceredeki “Sipariş Geçmişi” alanından vermiş olduğun siparişlerin son durumu, sipariş tarihini, ürünleri, sipariş tutarını, teslimat ve fatura adresi gibi bilgileri görüntüleyebilirsin. Hesap Bilgileri altındaki Adresleri Görüntüle bölümünü kullanarak kayıtlı adreslerini görebilir, silebilir veya güncelleyebilirsin. Yeni Adres Ekle butonu ile de farklı adres seçenekleri ekleyebilirsin. “HESABIM” linkini tıkladıktan sonra “Hesap Bilgileri” bölümünü kullanarak üyelik bilgilerinizi güncelleyebilir, “Şifreyi Sıfırla” bölümünden de şifreni değiştirebilirsin.

ALICI TALEPLERİ VE UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Şikâyet ve taleplerini web sitemizde yer alan İletişim bölümündeki kanallar ile ya da ilgili bölümde yer alan iletişim formu aracılığı ile bizlere ulaştırabilirsin.

Şikâyet ve itirazlar konusundaki başvurular, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal/hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilir.

KİŞİSEL BİLGİLERİN GÜVENLİĞİ
Kişisel verilerin korunması konusundaki hassasiyetini paylaşıyoruz ve bu kapsamda verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nda öngörülen usul ve esaslar ile hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olarak saklıyoruz. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'mize bu linkten ulaşabilirsin.