Ön Bilgilendirme Formu
ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
1. SATICIYA İLİŞKİN BİLGİLER
Ticari Unvan: Gözalan Mağazacılık Tekstil ve Sanayi A.Ş.
Adres: Ayazağa Mah. Azerbaycan Cad. 2B No: 3K İç Kapı No: 49 Sarıyer / İstanbul
Ticaret Sicil Numarası: 7082-5
MERSİS Numarası: 0410071619300013
Telefon: 0850 201 79 31
E-mail: musterihizmetleri@sebago.com.tr
Websitesi: www.sebago.com.tr
İletişim Formu: [.]
2. ALICIYA İLİŞKİN BİLGİLER
ALICI : |
[.] |
Adresi : |
[.] |
Telefon : |
[.] |
T.C. Kimlik Numarası: |
- |
E-Posta: |
[.] |
3. İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nun (“Ön Bilgilendirme Formu”) konusu; ALICI’nın, aşağıda nitelik ve satış fiyatı belirtilen ürün ya da ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince bilgilendirilmesidir.
4. SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ ve FİYATI (KDV DAHİL)
4.1. Malın/hizmetin temel özellikleri (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi) Websitesi’nde ilgili mala ait ilanda yer almaktadır. Malın temel özellikleri malın ilanının yer aldığı ilgili sayfada, sipariş özeti sayfasında ve aşağıda yer almaktadır. Outlet/ teşhir ürünü kategorisinde satılan mallarda fiziki teşhir ve sunumundan kaynaklanan kusurlar olabilir. İlgili detaylar bu kategorideki malların detay sayfasında belirtilmiş olup, ALICI bu bilgileri kabul etmiş sayılır.
4.2. Websitesi’nde satışa sunulan, listelenen ve ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve verilen diğer bilgiler güncelleme yapılana kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
4.3. Sözleşme konusu mal/hizmetin tüm vergiler dâhil satış fiyatı aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.
Mal/hizmetin Açıklaması |
Adet |
Peşin Fiyatı |
Ara Toplam (KDV Dahil) |
[.] |
[.] |
[.] TL |
[.] TL |
Kargo Tutarı* |
- |
[.] TL |
[.] TL |
|
|
Toplam |
[.] TL |
Taksit Sayısı |
|
|
|
5. ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI
Kargo Hariç Toplam Mal/Hizmet Bedeli |
: |
[.] TL |
Kargo Ücreti |
: |
0 TL |
Vade Farkı |
: |
[.] -TL |
Toplam Sipariş Bedeli |
: |
[.] TL |
Sipariş Tarihi |
: |
---.---.----- |
Ödeme Şekli ve Planı |
: |
iyzico |
Teslim Şartları mal/hizmet sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.
6. SATICI, malı/hizmeti; siparişin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 30 (otuz) gün içinde teslim eder.Mücbir sebep hallerinde ve yurtdışından tedarik edilen ürünlerden dolayı yaşanan gecikmeler saklıdır, süreler uzayabilir.
7. Mal/hizmetin teslimi ALICI’ya yapılır. ALICI, kendisinden başka birine ve de kendi adresinden başka bir adrese teslimat yapılmasını isterse, bu talebi doğrultusunda teslimat yapılır. Teslimat yapılmasını istediği kişinin/kişilerin malı/hizmeti kabul etmemesinden doğacak sorumluluk ALICI’ya
8. Teslimat masrafları ALICI’ya Siparişin geçerli olabilmesi ve mal/hizmetin ifa edilmesi için bedelinin ALICI’nın tercih ettiği ödeme sekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Sipariş reddedilmiş ve SATICI mal/hizmetin ifa yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
9. İşbu Ön Bilgilendirme Formu’nun ALICI tarafından elektronik ortamda onaylanması, ALICI’nın vermiş olduğu siparişe ilişkin ödeme yükümlülüğünün doğduğu ve siparişi ile bağlı olduğu anlamına gelmektedir.
10. Ödemeler kredi kartı, EFT, havale veya Websitesi’nde belirtilen sair yöntemlerden birisi kullanılarak yapılabilir.
11. CAYMA HAKKI:
11.1. ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, kendisinin veya kendisinin belirleyeceği üçüncü kişinin malı teslim aldığı tarihten itibaren 30 (otuz) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre Sözleşme’nin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşme’de, hizmetin ifasının 30 (otuz) günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, ALICI ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir.
11.2. ALICI, 30 (otuz) günlük süre içerisinde cayma hakkının kullandığına dair bildirimi sözlü olarak musterihizmetleri@sebago.com.tr iletişim adresine veya yazılı olarak Websitesi’nde bulunan iletişim formu üzerinden yapabilir. Devamında Alıcı, SATICI’nın anlaşmalı kargo şirketi Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücret ödemeksizin ürünü iade eder. ALICI’nın anlaşmalı kargo şirketi hariç bir şirket ile ürünü iade etmesi durumunda masraflar ALICI’ya ait olacaktır.
11.3. ALICI tarafından yapılan cayma hakkı bildirimlerini takiben SATICI, ALICI’ya kargo işlemlerini yürütmesi için bir iade kodu tahsis eder. Tüm iadeler Satıcı tarafından Alıcı’ya tahsis edilen iade kodu ile yapılması zorunludur.
11.4. ALICI, kendisine tahsis edilen iade kodunu belirtmek kaydıyla, SATICI aksini belirtmedikçe, SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması ile malın iadesini gerçekleştirmesi halinde herhangi bir kargo ücreti ödemeyecektir. ALICI’nın işbu Ön Bilgilendirme formunda öngörülen dışında bir taşıyıcı (kargo firması) ile malı iade etmesi halinde iade masrafının tamamından ALICI sorumlu olacaktır. Ancak İade için işbu Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen taşıyıcının, ALICI’nın bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda SATICI, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın ALICI’dan alınmasını sağlamakla yükümlüdür. Cayma hakkının kullanılmasını takiben, SATICI malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi SATICI’ya yönelttiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı SATICI’ya geri göndermek zorundadır.
11.5. Cayma hakkının kullanılması için ALICI tarafından 14 (on dört) günlük süre içinde SATICI’dan iade kodu alınması ve mal/hizmetin Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 4. madde hükümleri çerçevesinde ve Websitesi’nde yayınlanmış olan önbilgiler gereğince, ambalaj ve içeriğinin mal denenirken hasar görmemiş olması ve SATICI tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır. Cayma hakkı kapsamında yer alan iade usulleri Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde yer almaktadır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur.
11.6. SATICI, ALICI cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde, varsa malın ALICI’ya teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade edecektir.
11.7. Cayma hakkı ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli Ön Bilgilendirme Formu’nda ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’nde belirtilen sınırlar dahilinde SATICI tarafından karşılanır. ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa ALICI kusur oranında SATICI’nın zararını tazmin etmekle yükümlüdür. Ödemeler kredi kartı, EFT veya havale yöntemlerinden birisi kullanılarak yapılabilir.
11.8. Satın alınan ürünlerin kampanyalı ürün olması durumunda cayma hakkından yararlanmak istenildiği takdirde kampanya süresi ve sağlanması gereken şartlar göz önünde bulundurularak ürün veya ürünlerin ücret iadesi gerçekleştirilecektir. Cayma hakkı kullanımı sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa, ücret iadesi, iptal ya da iade edilen ürünler için kampanyadan gelen indirim tutarı düşülerek yapılır.
11.9. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI SÖZLEŞMELER:
ALICI aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) ALICI’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya ALICI’ya anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, ALICI’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında satılan mal/hizmete ilişkin sorumluluk bizzat SATICI’ya ait olup ALICI şikayetlerini yukarıda yer alan SATICI iletişim bilgilerini kullanarak ve/veya 0850 201 79 31 numaralı iletişim merkezine veya yazılı olarak Websitesi’ndeki iletişim formu üzerinden ulaştırabilir.
11.10. ALICI; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde ALICI’nın mal/hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
11.11. Siparişe ilişkin verilen belge ve bilgilerin eksik, sahte ve/veya yanlış olduğunun saptanması veya siparişin kötü niyetle/veya ticari ve/veya kazanç elde etmek amacıyla yapılmış olduğuna dair şüphenin varlığı ya da tespiti halinde, herhangi bir zamanda, ALICI’yı bilgilendirmek koşuluyla sipariş başvurusunu, gerekli incelemelerin yapılmasını teminen durdurma ve/veya iptal etme hakkını saklı tutar. İptal halinde, ödeme için iade süreci yine ALICI’ya bildirilmek kaydıyla yapılabilir.
11.12. İşbu Ön Bilgilendirme Formunda yer alan ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanundan doğarak tüketicilere hukuki koruma sağlayan madde hükümleri sadece alıcının Tüketici olduğu hallerde geçerli olarak hüküm ifade edecek olup; alıcının 6502 sayılı kanunda yer alan Tüketici tanımına uymadığı hallerde ilgili maddeler taraflar arasında hüküm ifade etmeyecektir.